Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny – Mgr. Joanna Guńková
Mgr. Joanna Guńková
Diplomová práce
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Reflection in the science subject at the end of the lesson
Anotace:
Ve své práci se budu zabývat závěrečným hodnocením ve vyučovací hodině, tj. reflexí. Budu se zabývat jejími přínosy jak pro žáky, tak pro učitele. Zaměřím se na to, jaké techniky a nástroje mohou učitelé využít v hodinách přírodovědy. Cílem diplomové práce je provést deskripci přístupu učitelů k reflexi. Zjistit, jaké reflektivní techniky a nástroje vybraní učitelé využívají v 5. ročníku základní školy …víceAbstract:
In my work, I will focus on the final evaluation in a teaching lesson, i.e. re-flection. I will explore its benefits for both students and teachers. Specifically, I will examine the techniques and tools that teachers can use in natural science classes. The goal of the thesis is to describe the approach of teachers to reflection. I will determine which reflective techniques and tools selected teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f6429/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková