Bezobalové nakupování a jeho realizace ve vybrané maloobchodní jednotce – Kateřina Peštová
Kateřina Peštová
Bakalářská práce
Bezobalové nakupování a jeho realizace ve vybrané maloobchodní jednotce
Zero Waste Shopping And Its Implementation in a Selected Retail Unit
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na bezobalové nakupování. Hlavním cílem práce je identifikovat vývoj vybrané maloobchodní jednotky. První část v obsahuje teoretická východiska týkající se obalu, bezobalového nakupování především konceptu zero waste a dále vysvětlení maloobchodního prodeje. V druhé části jsou zpracovány na základě obchodní dokumentace vybrané maloobchodní prodejny analýzy časových …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the unpackaged shopping. The main objective of the thesis is to identify the development of a selected retail unit. The first part in contains the theoretical background regarding packaging, zero waste shopping especially the concept of zero waste and furthermore an explanation of retailing. In the second part, time series analyses are prepared based on the business …víceKlíčová slova
bezobalová prodejna zero waste obal plast hygiena farmářské trhy bezobalové nakupování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTOVÁ, Kateřina. \textit{Bezobalové nakupování a jeho realizace ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/gvrd7q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Lucie Šedivá -
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Sára Hloušková -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Farmářské trhy a dotace v českém a francouzském prostředí (přínosy pro individuální producenty)
Barbora Literová -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková -
Farmářské trhy jako součást lokální a regionální kultury
Lucie Zápotocká -
Farmářské trhy pohledem spotřebitelů
Lucie HNÍDKOVÁ -
Farmářské trhy na Brněnsku
Jaroslav Frantík
Název
Vložil
Vloženo
Práva