Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji – Alžběta OKRAJKOVÁ
Alžběta OKRAJKOVÁ
Bakalářská práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji
Use of alternative and augmentative communication in children with impaired communication skills in the Moravian-Silesian region
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá význam alternativních a augmentativních komunikačních metod (AAK) pro jedince s narušenou komunikační schopností v kontextu předškolní edukace. Teoretická část práce se hlouběji zabývá významem komunikace jako klíčového prvku lidské interakce s komunikačními kanály. Dále analyzuje rozdíly mezi verbální a neverbální komunikací a zdůrazňuje úlohu zpětné vazby v komunikačním …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the importance of alternative and augmentative communication (AAC) methods for individuals with communication disorders in the context of preschool education. The theoretical part of the thesis delves deeper into the importance of communication as a key element of human interaction with communication channels. It further analyses the differences between verbal and non …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OKRAJKOVÁ, Alžběta. \textit{Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gw0dhn/.
Jak správně citovat práci
OKRAJKOVÁ, Alžběta. Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva