Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace – Bc. Petr Takač
Bc. Petr Takač
Bachelor's thesis
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Sponzoring as promotional tool in company
Abstract:
Téma mé bakalářské práce zní: “Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace”. Jedním z cílů této práce je poukázat na stále vzrůstající význam sponzoringu v rámci komunikačního mixu. Stále více firem si v současné době vybírá tento typ komunikace s veřejností ke splnění svých marketingových cílů. V první části se věnuji formulování teoretických poznatků týkajících se vymezení sponzoringu, přičemž …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Sponzoring as a promotional tool in company". One of the objectives of this work is to point out the increasing importance of sponsorship in the communications mix. It is precisely this type of communication with public which is currently being selected by more and more companies to meet their marketing objectives. In the first part of my thesis I focus on the formulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f3s31/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková