Bc. Petr Takač

Bachelor's thesis

Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace

Sponzoring as promotional tool in company
Abstract:
Téma mé bakalářské práce zní: “Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace”. Jedním z cílů této práce je poukázat na stále vzrůstající význam sponzoringu v rámci komunikačního mixu. Stále více firem si v současné době vybírá tento typ komunikace s veřejností ke splnění svých marketingových cílů. V první části se věnuji formulování teoretických poznatků týkajících se vymezení sponzoringu, přičemž …more
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is "Sponzoring as a promotional tool in company". One of the objectives of this work is to point out the increasing importance of sponsorship in the communications mix. It is precisely this type of communication with public which is currently being selected by more and more companies to meet their marketing objectives. In the first part of my thesis I focus on the formulation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní