Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace – Bc. Petr Takač
Bc. Petr Takač
Bakalářská práce
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Téma mé bakalářské práce zní: “Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace”. Jedním z cílů této práce je poukázat na stále vzrůstající význam sponzoringu v rámci komunikačního mixu. Stále více firem si v současné době vybírá tento typ komunikace s veřejností ke splnění svých marketingových cílů. V první části se věnuji formulování teoretických poznatků týkajících se vymezení sponzoringu, přičemž …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Sponzoring as a promotional tool in company". One of the objectives of this work is to point out the increasing importance of sponsorship in the communications mix. It is precisely this type of communication with public which is currently being selected by more and more companies to meet their marketing objectives. In the first part of my thesis I focus on the formulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f3s31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková