Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jana Solčanská
Bc. Jana Solčanská
Bachelor's thesis
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje důlěžitosti řízení vztahů se zákazníky a jeho novému fenoménu sociální řízení vztahů se zákazníky. Zákaznická spokojenost a zkušenost s firmou se stavá důležitou součástí firemní strategie. Evoluce sociálních médií je novou příležitostí jak zapojit zákazníka do firemní komunikace, získat jejich loajalitu a změnit je v takzvané spřízněné obhájce firmy. Poukazuje jak mohou …moreAbstract:
This thesis aims to explore the new way of understanding customer relationship management known as social customer relationship management. Customer satisfaction and experience has become a major factor in the corporate decision-making and strategic planning processes. The evolution of social media is a new opportunity how to engage customers in corporate communication, gain their loyalty and turn …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eehs3/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza trhu v oblasti social CRM
Michal Krokosch