Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jana Solčanská
Bc. Jana Solčanská
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje důlěžitosti řízení vztahů se zákazníky a jeho novému fenoménu sociální řízení vztahů se zákazníky. Zákaznická spokojenost a zkušenost s firmou se stavá důležitou součástí firemní strategie. Evoluce sociálních médií je novou příležitostí jak zapojit zákazníka do firemní komunikace, získat jejich loajalitu a změnit je v takzvané spřízněné obhájce firmy. Poukazuje jak mohou …víceAbstract:
This thesis aims to explore the new way of understanding customer relationship management known as social customer relationship management. Customer satisfaction and experience has become a major factor in the corporate decision-making and strategic planning processes. The evolution of social media is a new opportunity how to engage customers in corporate communication, gain their loyalty and turn …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eehs3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza trhu v oblasti social CRM
Michal Krokosch