Corporate design jako integrální součást firemní kultury – Bc. Markéta Kubíková
Bc. Markéta Kubíková
Bachelor's thesis
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Corporate design as an integral part of corporate culture
Abstract:
Bakalářská práce definuje smysl jednotného grafického manuálu společnosti. Rozebírá její celkovou identitu, image, komunikaci, firemní kulturu i firemní design. Zkoumá, jak se grafický manuál jako interní závazný dokument projevuje na identitě celé společnosti, analyzuje jeho jednotlivé prvky – co vše by měl zahrnovat, co naopak obsahovat nemá. Práce popisuje, jak se grafický manuál projevuje na ucelené …moreAbstract:
The bachelor thesis defines the meaning of the graphic manual of the company. It analyzes the overall identity of the company, its image, communication, corporate culture and corporate design. It discusses how the graphical manual, as an internal document, manifests itself in the identity of the entire company, analyzes its individual elements – what it should include, what it does not contain. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ