Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti – Aneta Rosenbergerová
Aneta Rosenbergerová
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti
Proposal of a strategy for the development of a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh strategie pro rozvoj malého rodinného podniku Kytkárna. Mojí úlohou je návrh efektivního a použitelného plánu rozvoje. Práce vychází z informací získaných přímo z provozu podniku. V teoretické části se budu zabývat definicemi malého a rodinného podniku, strategického myšlení a plánování, celkové vize a konkurenceschopnosti podniku. V další části práce se budu věnovat …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to design a strategy for the development of a small family business Kytkárna. My role is to design an effective and usable development plan. The work is based on information obtained directly from the operation of the company. In the theoretical part, I will deal with the definitions of small and family business, strategic thinking and planning, overall vision and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a92k0/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Reader: Ing. Přemysl Kučera, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková