Jiří Slavík

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve společnosti Žaluzie Slavík

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Žaluzie Slavík. Primárním cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění pozice na trhu a následnému zvýšení zisku.V teoretické části je provedena literární rešerše českých a zahraničních autorů se zaměřením na marketing, internetový marketing a složky marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the Žaluzie Slavík firm. The main goal of this work is to analyze the current state of marketing communication and to propose some recommendations leading to consolidation of its market position and to profit increase. The literature review focused on marketing, Internet marketing and basic components of the marketing and communication mix is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/gwhkax/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gwhkax gwhkax/4
29. 4. 2020
Složky
Soubory
Slavík, J.
29. 4. 2020
Veselá, J.
19. 5. 2020
Malačka, L.
13. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.