Marketingová komunikace ve společnosti Žaluzie Slavík – Jiří Slavík
Jiří Slavík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve společnosti Žaluzie Slavík
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Žaluzie Slavík. Primárním cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění pozice na trhu a následnému zvýšení zisku.V teoretické části je provedena literární rešerše českých a zahraničních autorů se zaměřením na marketing, internetový marketing a složky marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the Žaluzie Slavík firm. The main goal of this work is to analyze the current state of marketing communication and to propose some recommendations leading to consolidation of its market position and to profit increase. The literature review focused on marketing, Internet marketing and basic components of the marketing and communication mix is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gwhkax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva