Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza – Zuzana Bilavčíková
Zuzana Bilavčíková
Bachelor's thesis
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
Abstract:
This bachelor thesis deals with printed fast-food advertisements of big companies, namely, McDonald's, KFC, Subway, and Burger King. It consists of the theoretical part and the practical part. In the theoretical part the definition of the advertisement can be found, as well as the division of advertisements, and the usefulness of advertising, but also the criticism of it. Then it focuses on the language …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BILAVČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/gwl8pb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bilavčíková, Zuzana. Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová -
Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ
Markéta Vašková -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Veronika Jeřábková