Bc. Paras Tanwar, BBA

Diplomová práce

Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction

Abstract:
If brands want to stand out from the competition and forge a strong competitive position in today's highly competitive, interrelated, and transparent business climate, they must provide unique consumer experiences. One of the most recent terms to arise in literature is "brand experience," which refers to consumers' interactions with a particular brand. Brands that are successfully able to provide customers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Oponent: Veronika Zajíčková, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gwtt2e gwtt2e/2
2. 4. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.