Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction – Bc. Paras Tanwar, BBA
Bc. Paras Tanwar, BBA
Diplomová práce
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Abstract:
If brands want to stand out from the competition and forge a strong competitive position in today's highly competitive, interrelated, and transparent business climate, they must provide unique consumer experiences. One of the most recent terms to arise in literature is "brand experience," which refers to consumers' interactions with a particular brand. Brands that are successfully able to provide customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova
Název
Vložil
Vloženo
Práva