Alina GABOVA
Bachelor's thesis
Vizuální identita architektonického studia
Architecture Studio Visual Identification
Abstract:
Mým úkolem bylo přiblížit filozofii společnosti, odrážet její specifika a reflektovat funkci práce se zákazníky. Za vnější jednoduchostí navrženého vizuálního stylu je schována rozmanitá interpretace. Analytickým grafickým zpracováním daného úkolu jde o vyvolání pozitivních asociací u klienta s cílem získání jeho důvěry a tedy práce na zakázce. Můžeme tak vidět konkrétní funkčnost, modularitu a ověřený …moreAbstract:
The subject of our research is the architectural studio visual style. The main goal of the research is to create a unique image characterizing architectural work. VALETAR LEVKAR studio was opened in a small workshop. The studio focuses on individual houses, residential and commercial interior designing. The company's philosophy is based on the trust to the customers, creating comfortable and functional …moreKeywords
Vizuální identita
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akademický malíř František Steker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GABOVA, Alina. Vizuální identita architektonického studia. Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová -
Vizuální identita města Litomyšl
Lenka Vomáčková