Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer – Bc. Vendula VELÍSKOVÁ
Bc. Vendula VELÍSKOVÁ
Master's thesis
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
Promotional campaigne project of a selected audiovisual work with the focus on a trailer
Anotácia:
Diplomová práce je zpracována na téma ?Projekt propagační kampaně vybraného audiovi-zuálního díla se zaměřením na trailer?. Hlavním cílem této práce je vytvoření podkladu pro zatím nezpracované téma na území ČR v daném kontextu. Základní myšlenkou je definice stěžejního reklamního nástroje filmového průmyslu a analýza jeho působnosti v marketingovém prostředí. V teoretické části jsou zpracovány poznatky …viacAbstract:
A diploma thesis is treated on the theme ?Project of promotional campaign of selected au-diovisual pieces focused on trailer?. The main objective of this thesis is creation of basis for in Czech republic unworked theme in this context. A keynote is created by definition of fundamental advertising instrument in movie industry and analysis its field of action in marketing environment. A theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18428
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELÍSKOVÁ, Vendula. \textit{Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gx80qy/.
Jak správně citovat práci
VELÍSKOVÁ, Vendula. Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online distribuce audiovizuálních děl v České republice se zaměřením na video on demand služby a neformální distribuci
Michaela Slezáková -
Distribuce filmu Smečka ovlivněná pandemií COVID-19
Markéta Plšková -
1. Teoretická část: Způsoby distribuce filmového díla 2. Praktická část: Desertino Montaneros, dokumentární film, kamera
Milan MAREŠ -
Filmová a televizní produkce a distribuce v ČR po roce 1989: společnosti Frmol, s. r. o. a Armada Films, s. r. o.
Matěj Šaman -
Digitální distribuce a sdělování filmů
Štěpán KOŠŤÁL -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Umělec v roli režiséra: Současné možnosti distribuce a prezentace jiných filmů
Kamila Bialešová -
Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuce
Lubomír Konečný