Lenka Tesařová

Bakalářská práce

Virální marketing

Viral marketing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle …více
Abstract:
Bachelor's Thesis deals with effective promotional tools called viral marketing. The main contribution of the thesis is the definition and history of viral marketing, making analysis of process of viral marketing, progresses definition and rules for creating a viral campaign. And also aspects are necessary for a successful viral spread. There are analysis of the characteristics of social media which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Simona Endtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24379

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management