Vít Zapletal

Diplomová práce

Vztah kognitivní agility, sociální inteligence a vkusu diváka

The relationship between cognitive agility, social intelligence and taste of the spectator

Anotace:
Sociální inteligence a kognitivní agilita konkrétního diváka mohou být spolu s úrovní jeho obecného vzdělání nejdůležitějšími aspekty, jež ovlivňují průběh percepce a výsledné hodnocení díla. Obzvláště u modernistických snímků je výrazná nekompatibilita divákova vnímání a struktury díla důvodem jeho dezorientace a odmítnutí.
Abstract:
The social inteligence, cognitive agility and universally education of a concrete spectator can be the most important aspect, which has an influence on his final evaluation and process of perception. The strong uncompatibility between the type of spectator´s perception and structure of a movie is often source of desorientation and rejection, especially in case of modernist cinema.
 

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

filmová tvorba

Klíčová slova

filmoví diváci

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

sociologické aspekty

Klíčová slova

psychologické aspekty

Klíčová slova

sociální aspekty
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 10. 2014
  • Vedoucí: Vít Poláček
  • Oponent: Martin BLAŽÍČEK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna