Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně – Ing. Vladyslav Tsarenko
Ing. Vladyslav Tsarenko
Master's thesis
Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně
Application of electronic marketing in music industry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je aplikace nástrojů elektronického marketingu v hudebním průmyslu a rozpracování marketingových aktivit zaměřených na propagaci hudebních subjektů a jejich produktů. Teoretická část práce je věnována analýze stavu současné hudební scény a také hlavním trendům jejího rozvoje, zejména digitální distribuci. Druhá polovina teoretické části práce je věnována studiu významu internetového …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is an application of electronic marketing in music industry, as well as the development of marketing activities, focused on the promotion of subjects of music scene and their products. Theoretical part of the thesis is dedicated to analysis of modern music industry and its main trends, for example - digital distribution. The second half of theoretical part is dedicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oirk2/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková