Formativní hodnocení ve vyučování na 1. stupni – Aneta Mašláňová
Aneta Mašláňová
Diplomová práce
Formativní hodnocení ve vyučování na 1. stupni
Formative assessment in teaching at primary school
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit a ověřit model implementace formativního hodnocení do výuky na 1. stupni ZŠ. V teoretické části bude charakterizováno školní hodnocení se zaměřením na problematiku formativního hodnocení. V empirické části jsem si stanovila dva cíle. Pomocí akčního výzkumu jsem zařadila prvky formativního hodnocení do výuky čtvrté třídy základní školy a empirický výzkum poté potvrdil …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to create and verify a model for the implementation of formative assessment in teaching at the 1st stage of elementary school. The theoretical part characterizes school evaluation with a focus on the issue of formative evaluation. In the empirical part, I set two targets. With use of action research I included elements of formative assessment in the teaching of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 2. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
Simona HEJHALOVÁ -
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Školní zralost dětí s odkladem školní docházky dle typu předškolního vzdělávání.
Veronika NOVÁKOVÁ -
Analýza vývoje dětí s odkladem školní docházky na základě orientačního mapování školní zralosti
Zuzana Holubjaková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 2. 2022
Kohout, J.
4. 2. 2022