Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka – Martina FARKASOVÁ
Martina FARKASOVÁ
Bakalářská práce
Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka
International investigations of education results - the level of scholar's natural scientific literacy
Anotace:
Mezinárodní projekt PISA testuje žáky ve třech oblastech vzdělávání: matematická gramotnost, přírodovědná gramotnost, čtenářská gramotnost. TIMSS se zaměřuje více na vědomosti. Výzkum ROSE nesleduje vědomosti žáků, ale zkoumá jejich názory na přírodní vědy. V teoretické části předkládané bakalářské práce je uvedena charakteristika didaktických testů a přehled mezinárodních výzkumů, které sledují výsledky …víceAbstract:
PISA is an international project which tests students in three areas of education: mathematical, scientific and reader´s literacy. TIMSS is focused rather on attainments. The survey ROSE doesn´t assess attainments, but looks into the students opinions on science. In the theoretical part of this bachelor thesis a characteristics of didactic tests and of international surveys evaluating results of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor:
165587
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marta Klečková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FARKASOVÁ, Martina. \textit{Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/gxrd76/.
Jak správně citovat práci
FARKASOVÁ, Martina. Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání - úroveň přírodovědné gramotnosti žáka. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie / Chemie pro víceoborové studium - Biologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh aplikace reportingu o historických datech Národních srovnávacích zkoušek společnosti Scio
Lenka Papajanovská -
Teorie odpovědí na položku a její aplikace v oblasti Národních srovnávacích zkoušek
Lenka Fiřtová -
Regionální rozdíly ve výsledcích PISA testů v České republice
Romana Cagašová -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
PISA testování a novela školského zákona v perspektivě antropologie vzdělávání
Jiřina Holubová -
Sekundární analýza výsledků výzkumu PISA 2006
Klára Poláková -
Héraklés ve spise Fiore d’Italia od Guidona da Pisa
Milan Novotný -
Education as a Factor in the Human Capital Competitiveness – PISA Testing
Kateřina Vejvodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva