Bc. Alexandra Domanská

Master's thesis

Vedení marketingového týmu

Marketing team leadership
Abstract:
Cílem této diplomové práce je seznámení se s pojmem tým a spolupráce v marketingovém týmu. V teoretické části se autorka zabývá vznikem týmu, jednotlivými členy týmu a možnými konflikty, které mezi členy mohou vzniknout. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na reálný marketingový tým. Součástí budou i vhodná doporučení pro zlepšení.
Abstract:
The aim of this thesis is to get acquainted with the concept of team and cooperation in the marketing team. In the theoretical part, the author deals with the formation of a team, individual team members and possible conflicts that may arise between members. In the practical part, the theoretical part will be applied to a real marketing team. It will also include appropriate recommendations for improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní