Matěj Volf
Bachelor's thesis
Porovnání social media usage
Comparison of social media usage
Abstract:
Tato práce se věnuje porovnání social media usage neboli používání sociálních sítí u studentů středních a vysokých škol. Hlavním cílem práce je zjistit, zda studenti středních škol tráví na sociálních sítích více času než studenti vysokých škol a zda studenti středních škol využívají sociální sítě primárně k odreagování, na rozdíl od studentů vysokých škol, kteří využívají sociální sítě spíše k práci …moreAbstract:
This thesis focuses on comparing social media usage among high school and university students. The main objective of the study is to determine whether high school students spend more time on social media than university students and whether high school students primarily use social media for entertainment, unlike university students who use social media more for work, education, news monitoring, or …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92829
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: Jiří Korčák
- Reader: Pavel Strnad
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Algoritmizace a personalizace na sociální síti TikTok očima žáků střední knihovnické školy
Magdalena Těžká -
Sociální gramotnost u maturujících žáků vybrané střední školy
Eva Kvapilová -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová -
Sociální klima na střední pedagogické škole
Lucie KUMBEROVÁ -
Sociální komunikace a interakce u žáka s Aspergerovým syndromem v prostředí střední školy
Monika Modráčková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová