Global Marketing and Local Culture – Ing. Giorgi Tugushi, BBA
Ing. Giorgi Tugushi, BBA
Diplomová práce
Global Marketing and Local Culture
Global Marketing and Local Culture
Anotace:
Konverze potřeb a zákazníků po celém světě dokázali vytvořit globalizaci a stimulovat globální konkurenci globálních zdrojů a spotřebitelů. Kulaté firmy na světě zvyšují své výrobní a marketingové aktivity nad rámec národních a kontinentálních hranic. Firmy vyžadují, aby se globální marketingové strategie rozšířily na jiných geografických hranicích, ale jejich strategie splňují kulturní bariéry. Aby …víceAbstract:
Converting needs and customers all over the world have been able to create globalization and stimulate global competition for global resources and consumers. Round firms in the world increase their production and marketing activities beyond national and continental boundaries. Firms require global marketing strategies to expand on other geographical borders, but their strategies meet cultural barriers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/htpf4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D., Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Exchange rate as a determining factor of foreign economic activity: case study of the Republic of Kazakhstan.
Vladislav Balaguta -
Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
Rostislav Vepřek -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Marketing and Culture
Miros Mariwan Omer -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska