Intelektově nadané dítě se specifickými poruchami učení na základní škole – Bc. Petra KORNÁŠOVÁ
Bc. Petra KORNÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Intelektově nadané dítě se specifickými poruchami učení na základní škole
Intellectively gifted child with specific learning abilities at a primary school.
Anotace:
Práce pojednává o problematice nadaných žáků navštěvujících základní školu, u kterých lze pozorovat projevy specifických poruch učení. Tyto projevy představují nežádoucí faktor ovlivňující nadání a jeho další optimální rozvoj.Abstract:
The Bachelor work disserts on problems of gifted pupils attending a bacis school at whom it is possible to observe symptoms of specific learning disabilities. These symptoms are represented by an unwanted factor influencing the gift and its next optimum development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORNÁŠOVÁ, Petra. Intelektově nadané dítě se specifickými poruchami učení na základní škole. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková