Bc. Tomáš ONDRA

Diplomová práce

Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem ČR do EU

Definition of competitive strategy of the ARNO company in connection with accession of Czech Republic to European Union
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem …více
Abstract:
Theoretical part of the diploma thesis concerns with notions and processes related to the theory of strategic marketing, strategic management process and strategic marketing proc-ess including methods of marketing situational analysis. Practical part of the thesis contains analysis of competitive environment surrounding the Arno Company in the boot-and-shoe and textile industry market in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1879

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDRA, Tomáš. Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem ČR do EU. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing