Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem ČR do EU – Bc. Tomáš ONDRA
Bc. Tomáš ONDRA
Diplomová práce
Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem ČR do EU
Definition of competitive strategy of the ARNO company in connection with accession of Czech Republic to European Union
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem …víceAbstract:
Theoretical part of the diploma thesis concerns with notions and processes related to the theory of strategic marketing, strategic management process and strategic marketing proc-ess including methods of marketing situational analysis. Practical part of the thesis contains analysis of competitive environment surrounding the Arno Company in the boot-and-shoe and textile industry market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDRA, Tomáš. Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem ČR do EU. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý