Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem – Bc. Magda Součková
Bc. Magda Součková
Bakalářská práce
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Building a brand as an instrument for communication with a customer.
Anotace:
Téma této bakalářské práce Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem je z oblasti marketingu. Cílem práce je na základě analýzy upozornit na činnosti související s budováním značky, které ovlivňují její vnímání zákazníky, zjistit, jak zákazníci chápou kvalitu a cenu a na příkladu společnosti Coca-Cola ukázat, co je důležité pro úspěšné vybudování značky. Jako metody zpracování práce …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis “Building a brand as an instrument for communication with a customer” is from the area of marketing. The aim of the thesis is, on the basis of analysis, to highlight the activities related to brand building, which influence its perception by the customers, and to find out, how the customers comprehend the quality and price, and to show on a case study of Coca-Cola …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13488/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUČKOVÁ, Magda. \textit{Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gyuozk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová