Dimenze výtvarného umění ve školní výuce náboženství. – Veronika IŇOVÁ
Veronika IŇOVÁ
Master's thesis
Dimenze výtvarného umění ve školní výuce náboženství.
The Dimensions of Visual Art in the School Religious Education.
Anotácia:
Tato práce se zabývá hledáním možností spojení výtvarného umění se světem náboženství, které objevuje v jejich společné řeči symbolů a obrazných vyjádření. Tyto skutečnosti mohou být následně umístěny do náboženské výchovy. Základnímu teoretickému vymezení těchto oborů se věnuje první kapitola, která zároveň naznačuje principy, které určují směr dalšího postupu. Druhá kapitola představuje reflexi mezioborové …viacAbstract:
This work deals with the search for the possibility of fine art with the world of religions, which appears in their common language of symbols and figurative expression. These facts may subsequently be placed in religious education. Basic theoretical definition of these disciplines is devoted to the first chapter, which also suggests the principles that determine the further procedure. The second chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ludmila Muchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IŇOVÁ, Veronika. Dimenze výtvarného umění ve školní výuce náboženství.. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of TheologyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Secondary Schools / Teacher Education for Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Úloha náboženství v Komenského pedagogice
Jana Chalupová -
Prázdninový tábor pro děti 1. stupně ZŠ z hlediska volnočasové a náboženské pedagogiky
Marie KANTOROVÁ -
Náboženská výchova ve volnočasových aktivitách osob s mentálním postižením
Marta Gregušová -
PEDAGOGIKA MARIE MONTESSORIOVÉ A JEJÍ VYUŽITÍ V NÁBOŽENSKÉ VÝUCE
Soňa HÄUSL VAD -
Inovativní potenciál Pedagogiky Franze Ketta na příkladu Mateřské školy Papírenská v Českých Budějovicích
Anežka OCHOVÁ -
Náboženská víra jako faktor ovlivňující duševní zdraví
Petra Novotná -
Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.
Barbora ODEHNALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva