Reklama a její možnosti v sociální oblasti – Bc. Antonín ANTL
Bc. Antonín ANTL
Master's thesis
Reklama a její možnosti v sociální oblasti
Advertisement and its possibilities in social sphere
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o možnostech reklamy v sociální oblasti. Důraz je kladen na společenské využití sociální reklamy při řešení problematických témat společnosti. Je zde vymezen pojem sociální reklamy a její společenské cíle. V této práci jsou vymezeny historické aspekty, až po současná společenská témata. Zabývá se sociálním marketingem využívaný státními a nestátními neziskovými institucemi …viacAbstract:
This thesis discusses the possibilities of using the advertising on the social sphere. The focus of this thesis is placed on the use of social advertising in dealing with issues of society. There is a defined concept of social advertising and society goals. This paper describes facts from historical aspects to the contemporary social issues. It deals with social marketing used by the government and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zverejniť od: 28. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTL, Antonín. Reklama a její možnosti v sociální oblasti. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Využití manažerského účetnictví pro řízení neziskové organizace
Martin Griner -
Vedlejší komerční činnost neziskové organizace jako doplňkový zdroj příjmů.
Pavel Kuchař -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Neziskové organizace zaměřené na seniory
Lenka Demlová -
Podpora činnosti nestátní neziskové organizace komerční společností a jejich spolupráce při pořádání charitativních a benefičních akcí
Veronika Kovářová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez