Bc. Monika Šplíchalová
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social media
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh doporučení, který pomůže vylepšit dosavadní marketingové aktivity vybrané značky a zavést nové, které dokážou zvýšit povědomí o vybrané značce a zlepšit její marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Diplomová práce je složena ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. Teoretická část tvoří základ pro zpracování vlastní práce. V teoretické části …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to make a model of recommendation that will help improve the existing marketing activities of the selected brand and introduce new ones that can increase awareness of the selected brand and improve its marketing communication on social networks. The diploma thesis consists of two parts, first part is the theoretical and practical part is the second one. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Vliv virálního marketingu na sociálních sítích na loajalitu značky u generace Z
Klára Polakovičová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses gzpuqa gzpuqa/2
2/4/2021