Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku – Tomáš Javořík
Tomáš Javořík
Diplomová práce
Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
The acquisition of new consumers of the young generation for traditional Czech brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem akvizice nových zákazníků z řad mladé generace. Práce v teoretické části pojednává o kupním chování spotřebitelů, metodách použitých v praktické části práce a zejména pak o trhu kávy. Práce se nejprve zaměřuje na kávu a kávový trh obecně, následně je důraz kladen zejména na trh kávy v České republice, jeho vývoj a specifika. V praktické části přichází na řadu představení …víceAbstract:
This thesis deals with the acquisition of new customers from among the young generation. In the theoretical part thesis deals with the purchase of consumer behavior, the methods used in the practical part and especially the coffee market. Firstly, the work focuses on coffee and coffee market in general then the emphasis is put mainly on the coffee market in the Czech Republic. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lenka Šíšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Hana Masařová -
Akvizice nových zákazníků na italském trhu zemědělské techniky
Miriama Harabinová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko