Tomáš Javořík

Diplomová práce

Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku

The acquisition of new consumers of the young generation for traditional Czech brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem akvizice nových zákazníků z řad mladé generace. Práce v teoretické části pojednává o kupním chování spotřebitelů, metodách použitých v praktické části práce a zejména pak o trhu kávy. Práce se nejprve zaměřuje na kávu a kávový trh obecně, následně je důraz kladen zejména na trh kávy v České republice, jeho vývoj a specifika. V praktické části přichází na řadu představení …více
Abstract:
This thesis deals with the acquisition of new customers from among the young generation. In the theoretical part thesis deals with the purchase of consumer behavior, the methods used in the practical part and especially the coffee market. Firstly, the work focuses on coffee and coffee market in general then the emphasis is put mainly on the coffee market in the Czech Republic. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Lenka Šíšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35654