Multisensory Tools for Dyslexic Students – Bc. Martina Tietzová
Bc. Martina Tietzová
Diplomová práce
Multisensory Tools for Dyslexic Students
Multisensory Tools for Dyslexic Students
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá příčinami, projevy a obtížemi dyslektiků při výuce anglického jazyka. Pokud dyslektickému žáku není poskytnutá nápravná péče, výukové obtíže mohou nepříznivě ovlivnit jeho celkový duševní stav i vztah ke studiu jazyka. Na základě teoretické části jsou prezentovány výukové metody a postupy vyhovující potřebám dyslektiků. Praktická část představuje strukturovanou metodiku …víceAbstract:
The thesis explores the theoretical concept of dyslexia. It outlines the causes, manifestations and difficulties dyslexia inflicts on learners on path of education, in English language acquisition in particular. Further it highlights that such difficulties may reflect on learner´s well-being as well and as in the overall demotivation and frustration if not provided by systematic remedial intervention …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hgsfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Past Simple and Past Progressive in Motivate! and Project - Comparison of Methods and Approaches
Ladislav Slováček -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The Present Perfect Simple in New English File and New Inside Out - Comparison of Methods and Approaches
Radka Müllerová -
Nature of Approaches and Methods Used in Language
Christian Pelíšek -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Multisensory Approach in Teaching English to Upper Primary Learners with SLD
Helena Titlová -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková