Dramaturgie inscenace "Krvavá svatba" od F. G. Lorcy – MgA. Sabina Machačová
MgA. Sabina Machačová
Diplomová práce
Dramaturgie inscenace "Krvavá svatba" od F. G. Lorcy
Dramaturgy of the Performance "Blood Wedding" by F. G. Lorca
Anotace:
REFLEXE PRAKTICKÉHO ABSOLVENSTKÉHO VÝKONU Dramaturgie inscenace Krvavá svatba od Federica Garcíi Lorcy Premiéra: 31. 3. 2014 v Brně Režie: Juraj Augustín Federico García Lorca (1898-1936) napsal svoji poetickou venkovskou tragédii v roce 1933. Od té doby se stala jednou z nejuváděnějších divadelních her v České republice i zahraničí.Abstract:
THE REFLECTION OF THE PRACTICAL GRADUATE'S PROJEKT Dramaturgy of the Performance Blood Wedding by Federico García Lorca Opening night: 31th of March 2014 in Brno Direction: Juraj Augustín Federico García Lorca (1898-1936) wrote his poetic rural tragedy in 1933. Since this year the play became one of the most presented plays in Czech republic as well as abroad.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/iofxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: doc. MgA. Pavel Trtílek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Václav Cejpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/iofxa/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Režie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Gabriela Krečmerová -
Dramaturgie inscenace Federico Garcia Lorca: Pláňka ve Studiu Marta
Adam Gold -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Kamila Bednaříková -
El amor en las obras teatrales: Bodas de sangre y El público de Federico García Lorca
Petra ZLÁMALOVÁ -
La mujer en el teatro de Federico García Lorca
Michaela Zelinková -
Símbolos en la obra de Federico García Lorca
Denisa ZABLOUDILOVÁ -
El "problema de Espa\~{n}a" en la obra de Federico García Lorca
Ema KOPINCOVÁ