Lucie Šimečková

Bakalářská práce

Vnímání značky na trhu čajů

Brand Perception on the Tea Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vnímání značky na trhu čajů. Cílem práce je určit, jak lidé vnímají značku Jemča. Práce analyzuje, zda spotřebitelé značku Jemča znají, jaké asociace vyvolává nebo kterou pozici v mysli u nich zaujímá. Analýza zahrnuje také identifikaci postoje spotřebitelů. Sběr dat byl proveden pomocí osobního dotazování a pro výběr vzorku byla zvolena technika kvótního výběru. Z výzkumu …více
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is perception of brand on the tea market. The purpose of thesis is to define how people perceive the Jemča brand. The paper analyses if consumers know the Jemča brand, what association does it raise and what position it takes in their mind. The analysis also includes consumer´s attitude identification. Data collection was performed by personal interviewing and for sample …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Jana Valečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava