Lucie Šimečková
Bakalářská práce
Vnímání značky na trhu čajů
Brand Perception on the Tea Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vnímání značky na trhu čajů. Cílem práce je určit, jak lidé vnímají značku Jemča. Práce analyzuje, zda spotřebitelé značku Jemča znají, jaké asociace vyvolává nebo kterou pozici v mysli u nich zaujímá. Analýza zahrnuje také identifikaci postoje spotřebitelů. Sběr dat byl proveden pomocí osobního dotazování a pro výběr vzorku byla zvolena technika kvótního výběru. Z výzkumu …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is perception of brand on the tea market. The purpose of thesis is to define how people perceive the Jemča brand. The paper analyses if consumers know the Jemča brand, what association does it raise and what position it takes in their mind. The analysis also includes consumer´s attitude identification. Data collection was performed by personal interviewing and for sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valečková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen