Analýza spotřebitelského chování na trhu s osobními automobily – Christián Hajda
Christián Hajda
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s osobními automobily
Consumer Behaviour Analysis in the Passenger Car Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací nejvýznamnějších faktorů, které spotřebitele na trhu s osobními automobily nejvíce ovlivňují. Pro zjištění této skutečnosti byl uskutečněn kvantitativní výzkum, při kterém byly využity primární data získané dotazníkovým šetřením. Tohoto šetření se zúčastnilo celkově 122 respondentů, kteří byli oslovování skrze metodu online dotazování (CAWI), technikou vhodné …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the identification of the most significant factors that influence consumers most on the passenger car market. In order to find out this fact, a quantitative research was used, in which was primary data collected by questionnaire survey. This survey was conducted by a total of 122 respondents who were approached by online interview method (CAWI), a convenient opportunity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Adam Skácel
- Oponent: Tomáš Otevřel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Trh s osobními automobily ve vybraném regionu
Jan NOVÁK -
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
Hana Navrátilová -
Ekonometrický model vlivu cen pohonných hmot na trh s osobními automobily
Jakub Chmelík -
Dopady finanční krize na celosvětový trh s automobily
Vít PETŘÍK -
Determinanty spotřebitelského chování na trhu s automobily
David Blahník -
Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů
Lukáš Běhal -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jaroslav Peterka