Asistent pedagoga na ZŠ v okrese Opava v kontextu spolupráce s pedagogem – Bc. Veronika TACÁKOVÁ
Bc. Veronika TACÁKOVÁ
Diplomová práce
Asistent pedagoga na ZŠ v okrese Opava v kontextu spolupráce s pedagogem
Teaching assistant in elementary school in the disctrict Opava
Anotace:
Diplomová práce "Asistent pedagoga na ZŠ v okrese Opava v kontextu spolupráce s pedagogem" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, asistenta pedagoga, jeho kvalifikací, osobnostními předpoklady, náplní práce, etickými předpoklady, spolupráci asistenta pedagoga a …víceAbstract:
The diploma thesis "Teaching assistant at primary school in Opava district in the context of cooperation with the teacher" is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on inclusive education, support measures for the education of pupils with special educational needs, the teaching assistant, his/her qualifications, personal qualities, job description, ethical assumptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TACÁKOVÁ, Veronika. Asistent pedagoga na ZŠ v okrese Opava v kontextu spolupráce s pedagogem. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses h0nqht h0nqht/2
20. 6. 2023