Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina – Bc. Jana Leciánová
Bc. Jana Leciánová
Master's thesis
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Government communication initiatives to support the Czech goods – Klasa, Regionální potravina
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vládních programů na podporu kvalitních českých potravin. Teoretická část pojednává o certifikacích KLASA a Regionální potravina včetně analýzy podmínek získání. Pozornost je věnována i dalšíé unm pojmům jako je bio produkt, fairtrade nebo označením používaným v celé Evropskii jako je Zaručená tradiční specialita. Pro srovnání jsou uvedeny i podobné vládní programy …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the government program to promote Czech quality food. The theoretical part concerns certifications of KLASA and Regional food including an analysis their conditions. Attention is also given to other concepts such as bio products, fairtrade or marking used throughout the European Union as a Traditional specialty guaranteed. For comparison are given other similar government …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ne8tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování
Nela Wiesner -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Výzkum spotřebitelského chování při výběru dovolené
Aneta Alexová -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Výzkum spotřebitelského chování
Adéla Paličková -
Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg
Mariia Pasitova