Implementace CSR programů ve vybraném podniku – Bc. Markéta Kuncová
Bc. Markéta Kuncová
Bachelor's thesis
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Implementation of CSR Programs in a Selected Company
Anotácia:
Tato práce se zabývá společenskou odpovědností firem v českém podnikatelském prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem, hlavní oblasti CSR a přínosy a rizika spojená se zaváděním CSR do firemní praxe. V závěru této části je stručně popsána implementace konceptu do firemní strategie. Praktická část se …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on social responsibility of companies within the Czech business environment. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical section contains introduction into the corporate responsibility concept, its main areas, and gains or risks connected to the implementation of the CSR concept into corporate practise. At the end of this section, a process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lsgnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić