Jan Blažek

Bachelor's thesis

Produktivita značkové prodejny v čase a dopady krize

-

Productivity and efficiency of branded shop in time and impact of financial crise
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou efektivnosti prodeje značkové prodejny telekomunikačního operátora a vlivem marketingové kampaně na prodej jednotlivých konzultantů. Zaobírá se také otázkou finanční krize a problémem světového kapitalismu. Cílem bylo nalézt prostor pro zefektivnění prodeje a nalezení volného časového fondu pro zavedení doplňkových činností, které by přinesly další potenciální prodej …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2010
  • Supervisor: Hana Mohelská
  • Reader: Marcela Sokolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv