Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA – Veronika Doleželová
Veronika Doleželová
Bakalářská práce
Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA
Analysis of Opportunity for the Founding of Retail TETA New Subsidiary
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza příležitosti pro založení pobočky maloobchodu TETA. Teoretická část se zabývá konkurencí, financemi, personální politikou, SWOT a PORTER analýzou. V praktické části je představena společnost TETA a charakteristika drogistického subodvětví. V následujícím bodě je rozebráno okolí prodejny, které se hodnotí podle demografické analýzy, která je pro všechny regiony stejná …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is analysis of opportunities for establishing branch retail TETA. The theoretical part deals with competition, finances, personal politics, and SWOT and PORTER analysis. In the practical part is introduced company TETA and there is characteristic of chemist's subindustry. In following point there is analyzed store surroundings which is judged due to demographic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zveřejnit od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doleželová, Veronika. Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Finanční projekt jako součást podnikatelského plánu nové firmy
Markéta Kukučová -
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Kateřina Pavlíková -
Posouzení finanční situace vybraného podniku jako součást strategické analýzy
Kateřina Holišová -
Význam citlivostní analýzy pro marketingové aktivity developerských projektů
Hana Jindřichová -
Marketingová analýza produktů finanční společnosti
Richard Kubiena -
Finanční a marketingová analýza firmy AXEM s.r.o.
Martina Smolková -
Analýza finanční situace vybraného podniku
Viktoriia Arutiunova