Jakub DVOŘÁČEK

Bachelor's thesis

Historický vývoj značky BMW

Historical Developement of the Brand BMW
Abstract:
Práce se zabývá historickými vývojem značky BMW. Především jsou rozebírány složky corporate identity a budování hodnoty značky. Teoretická část popisuje obecný vývoj značky, dále vybrané prvky corporate identity, budování a vnímání značky, legislativní ochranu značky. Praktická část již přímo popisuje historii značky BMW, corporate identity BMW a budování hodnoty značky. Součástí práce je i kvantitativní …more
Abstract:
The thesis deals with the historical development of BMW brand. It is focused mainly on parts of its corporate identity and its value development. The theoretical part of thesis de-scribes general development of brand, selected components of corporate identity, general brand building and brand perception, legislative protection of brand. The practical part directly describes history of BMW brand, selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVOŘÁČEK, Jakub. Historický vývoj značky BMW. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe