Komparativní analýza vybraných subjektů na trhu fitness center v Táboře – Simona Bažantová
Simona Bažantová
Bakalářská práce
Komparativní analýza vybraných subjektů na trhu fitness center v Táboře
Comparative analysis of selected subjects on the fitness centres market in Tabor
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit komparativní analýzu vybraných subjektů na trhu fitness center v Táboře, na základě nástrojů marketingového mixu. Zjistit, zda se změnila úroveň marketingové komunikace fitness center v Táboře, přičemž východiskem je výzkumné šetření provedené v roce 2013 a také zjistit hlavní aspekty motivace zákazníků vybraných subjektů k navštěvování fitness center a komparace s faktory …víceAbstract:
The goal of this study is to create a comparative analysis of the selected subjects on the fitness centres market in the city of Tabor, based on the tools of marketing mix. The task is to identify if the level of marketing communication of Tabor fitness centres has changed in comparison to a survey carried out in 2013. Furthermore, the task is to identify major aspects of the motivation of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Martin Luštický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69180
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová