Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších – Josef Konvička
Josef Konvička
Diplomová práce
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Internet Communication and Promotion of Mountain Resorts in the Giant Mountains
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení internetových aktivit horských středisek v Krkonoších a následně podat střediskům doporučení ke zlepšení marketingové on-line komunikace, čímž lze navýšit povědomí a zájem veřejnosti k návštěvě horských středisek v Krkonoších. Díky on-line dotazníkovému šetření je následně možné zjistit aktuální zájem a návštěvnost jednotlivých horských středisek na základě …víceAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to evaluate the Internet activities of mountain resorts in the Giant Mountains and then submit recommendations aimed at improving the marketing on-line communication within these resorts, which can increase the awareness and interest of the public to visit the mountain resorts in the Giant Mountains. Due to the on-line questionnaire survey is then possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Ecology and behaviour of an enigmatic fossorial rodent, the giant root-rat (Tachyoryctes macrocephalus), endemic to the Afroalpine habitat in the Bale Mountains, Ethiopia
Tereza VLASATÁ -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk