Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj – MUDr. Petr Dlabaja
MUDr. Petr Dlabaja
Master's thesis
Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj
The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hospital
Abstract:
Veřejné zdravotnické organizace jsou zásadně znevýhodněny centralizací lukrativních výkonů a silnějším tlakem na dosahování ekonomických cílů v zařízeních soukromé sféry. Z těchto důvodů se v okrese Karviná s vysokou nezaměstnaností a horším zdravotním stavem obyvatel stala objektem této práce Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj, příspěvková organizace Moravskoslezského kraje. Úvodní část tvoří rešerše …moreAbstract:
Public healthcare organisations are heavily disadvantaged by the centralization of lucrative performance and stronger upward pressure on economic achievements in the private sector. These are the reasons Karviná-Ráj Hospital is the subject of this thesis; along with the high rate of unemployment and lower overall health conditions in the Karviná region. The first part is divided into two halves - one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLABAJA, Petr. \textit{Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/h0ww9i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dlabaja, Petr. Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Aneta Procházková -
Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci
Iveta Podolská -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ -
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Natálie KOKRHELOVÁ