Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě – Veronika Schwarzová
Veronika Schwarzová
Bachelor's thesis
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Crisis communication in the creative industry sector - in advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací ve vybraném sektoru kreativního průmyslu, konkrétně v reklamě. Cílem této práce je analyzovat krizovou komunikaci vybraných subjektů. V teoretické části je zaměřena na témata jako krize, krizová komunikace nebo kreativní průmysl. Její praktická část díky případové studii rozebírá krizovou komunikaci dvou vybraných subjektů.Abstract:
The bachelor thesis deals with crisis communication in a selected sector of the creative industry, specifically in advertising. The aim of this thesis is to analyze crisis communication of selected subjects. The theoretical part is focused on topics such as crisis, crisis communication or the creative industry. Its practical part, thanks to a case study, analyses the crisis communication of two selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/gwojg/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
- Reader: M.A. Jozef Ftorek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Možnosti uplatnění absolventů vysokých uměleckých škol v kreativních průmyslech – případová studie absolventů Akademie výtvarných umění v Praze
Markéta Dušková -
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
Veronika Štefánková -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Kulturní a kreativní průmysl ve vybraném odvětví v Jihočeském kraji
Eliška ZUZÁKOVÁ -
Hlavní města V4 a jejich kreativní prostředí
Barbora Andrová