Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 – Adam PAVLÍK
Adam PAVLÍK
Bachelor's thesis
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Political marketing of the party ČSSD in election to the House of Commons in 2013-2017
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje politický marketing strany ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Práce se v teoretické části zabývá charakteristikou ekonomického i politického marketingu. Dále se pak práce zaměřuje na dělení politického marketingu jeho nástroje či jeho teorie. Jednou z představených teorií je teorie tržně orientovaných stran britské politoložky Jennifer Lees …viacAbstract:
This Bachelor thesis analyses the political marketing of the Czech social democratic party in the election to the House of Commons in 2013 and 2017. The theoretical part of the thesis is focused on the characteristics of the economical, and political marketing. Furthermore, this thesis will also access certain aspects of political marketing, paying particular attention to its tools and its theories …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniela Vašátková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍK, Adam. Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Politics / Politics and European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý
Názov
Vložil
Vložené
Práva