Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti – Michael Sýkora
Michael Sýkora
Bakalářská práce
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich nápravu. V teoretické části této práce jsou poskytnuty podklady pro tvorbu kritérií hodnocení a pro průběh marketingového výzkumu. Jedna kapitola teoretické části je věnována metodě Mystery …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the quality of service, provided in the sector of online grocery shopping. The partial goal is to compare the companies, to revel their potential weak points and to provide possible solutions for their improvement. The theoretical part of this thesis provides background for creation of evaluation criteria and for the course of research. One chapter of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/h177vr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKORA, Michael. \textit{Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/h177vr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová